Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dec 9, 2005

Saat-saat genting saya ...

Masuk je bulan 12 maka bukan lah masa untuk saya bermain-main lagi ... Dalam tempoh 2 bulan setengah ni lah yang bakal menentukan keboleh atau ketidakbolehan saya menggenggam segulung ijazah setelah 4 tahun bertungkus lumus melawan onak dan duri .. ( ewahh betul ke BM saya ?? .. *terpengaruh plak* .. ahaks ! )

Jadi dikesempatan ini ingin saya memohon maaf in advance kepada sahabat-sahabat jika ada terkasar bahasa , tertolak invitation , tersibuk, tertakdapat join slumber party, tertak dapat tolong pape .. dan TERRR... ape ape je lah kerana dalam keadaan sekarang saya begitu tidak stabil dengan pelbagai kerja dan report dan study dan eksperimen dan sebagainya .. saya tidak punya masa yang cukup untuk diri saya sendiri juga sebenarnya .. jadi saya minta maaf banyak banyak ...

Kepada mereka yang dah nak dekat exam .. ( lagi sebulan lebih kan ?? dah dekat la tu .. :p ) .. gambatte kudasai ne .. tanye cikgu memana tak faham .. tanye senpai memane tak gheti .. ( kot kot ade yang bleh tolong aa .. kalo tak bleh sho ganai aaa .. jgn kate senpai tak bijak plak .. heheh ade menda yang kite master org lain tak master .. takleh nak master sume menda .. tui tak ?? ) .. rerajin la setadi rerajin la mintak Allah permudahkan , terangkan hati .. lembutkan hati nak masuk ilmu .. insyallah dipermudahkan ... saya sentiasa mendoakan anda semua dan diri saya sendiri juga success sokmo ... Aminn .. :)

Mungkin zaman untuk berilek-rilek telah tamat kerana kalau saya bermain-main saya akan *dipelangkung* bapak saya yang sangat garang dan risaukan pelajaran saya di sini. Beliau pasti akan bertanya mengenai thesis saya setiap kali bercakap di telefon .. maka saya sangat takut jikalau berlaku sesuatu yang tidak diingini di saat saat terakhir ini ... Bapa saya selalu menyebut suruh abehkan cepat study saya , balik cepat , keja cepat , kumpul duit cket .. ahaks! Ini bermakna beliau sudah tidak sabar menanti kepulangan saya ke pangkuannya .. ataupun adakah beliau sudah tidak sabar menimang cucu .. ahaks ! ... :p ..* whupss no komento*

Yang saya tau .. saya sangat risau tentang thesis saya sekarang ... :(

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami