Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 12, 2005

Tribute to my 'cayunk' friend Alya Hanna ...

Alya ... awat hang nak kawen dah .. aku ingat aku sempat pi kenduri hang rupanya aku tak sempat jugak ... aku terkilan gak la sebab dulu mase kecik-kecik kan kita janji nak kawen sesama ... kalau tak kawen sama pun time hang kawen aku pengapit , kalau aku kawen hang pengapit ... tapi aku tak dapat jadi pengapit hang sebab aku kat obersi ..

Tapi aku ucapkan TAHNIAH sesangat kat hang sebab dah pun jadi isteri orang walaupun kenduri nya Sabtu nih .. aku teringin sangat nak tengok hang punya pelamin .. aku teringin nak pi sesama ngan hang ngan Siti Aisyah pilih baju kawen hang tapi aku jauh .. tapi Siti dah cite baju kawen hang songket kaler coklat .. mesti lawa kan .. belah laki hang pakai baju moden kaler biru .. uwaaa nak tengokkk .. nak berada disisi hang di saat itu ( nyeboks jek :p) .. aku dah cup kat Siti suh amik gambar hang bebanyak ..aku rindu nak tengok ..

Tapi aku rasa bangga gak la sebab aku jumpa bakal hasben hang dulu sebelum mak ayah hangpa kenai ... masa tu hang kalut gila tak bagi aku pecah rahsia .. hang datang ngan dia ke umah kitorang jumpa mak bapak aku.. hang pesan kat aku suh cakap ngan mak bapak aku jangan gitau mak ayah hang .. mak bapak aku pun dendiam jek sampai la kami dapat berita hang nak kawen dah ..

Dulu aku sokmo lepak umah hang sebab rumah hang besaq gila .. ada laman besaq .. ada kolam ikan 2 bijik .. tapi kolam kecik tu banyak berudu jek .. hahahah .. sampai skrang pun kalau aku pi kulim mesti aku lalu depan umah hang tapi selalu hang takda .. dulu kecik kecik main aci ligan skali ngan adik-adik hang .. punya laaa ramai adik hang .. cam rakyat ..aku sampai lupa nama .. sat aku recall .. abang hang , adik hang icah , aisyah, imah, iman, imdat , naseh .. cukup tak ?? duk berasa macam cukup dah .. main main tuju kasut , galah panjang , nyorok-nyorok .. aku slalu nyorok kat blakang umah hang .. umah hang dekat ngan kedai Thiaga .. kalau pi kulim mesti aku suka tengok kedai Thiaga tu pastu nampak bumbung umah hang .. hahahah ..

Takpa lah aku doakan hangpa berdua bahagia naaa .. hang jadi isteri solehah tau .. aku tau hang tak baca blog nih .. tapi aku doakan jugak hang eppy sokmo ngan abang hang ... nanti dah kawen jangan lupa "kami" na .. rindu kat hang ngan famili hang semua ..

SELAMAT PENGANTIN BARU ALYA HANNA !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami