Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Aug 25, 2004

cuti-cuti malaysia ..

sedar tak sedar dah 3 minggu cuti musim panas aku di malaysia .. cepatnye masa berlalu .. rase tak puas main ngan adik-adik lagi .. minggu lepas kitorang sekeluarga sempat menghabis masa sekejap kat IOI mall kulai main bowling .. hihihi yang bestnye bapak pun power giler .. ingatkan aku ni kire buleh la main sebab kat nihon ade la skali dua gi pusat bowling tu main ngan kengkawan kat sane .. malangnye lawan ngan bapak ngan adik adik .. aku dapat no.3 daripada 4 orang .. chisss betuii .. malu aku .. adik pompuan aku yg tak penah pegang bola tu pun leh menang .. 2 spare satu strike .. isk .. malunye aku ...

esok .. insyallah majlis bacaan yassin dan kenduri tahlil kat umah embah .. segan nak jumpe pakcik ngan makcik .. aku dah la tgh sihat nih .. balik mesia naik sekilo .. baru tiga minggu .. nak tunggu lagi 5 minggu kat sini .. waduh waduh .. ntah bape kilo la plak nanti .. uwaaaa .. lagi satu yg tak best nye .. persoalan 'status' yang sukar aku nak jawab .. ermmm ... kite tunggu dan lihat je la nanti ..

lain pada tu .. sekadar menjadi chef di rumah .. melayan karenah adik-adik .. dan kekadang melepak di gym skolah .. jgn memain .. umah aku nih .. bukan takat dewan , surau .. gym pun ade .. ahakss !!! tah ape ape .. saiking ujan je .. sedap betui nak melelapkan mata .. rase pipi dah berat dah .. uwaaaaa yabai naa .. mereka yg perlu aku jumpa lom jumpe lagi .. sori ye makcik .. mueheheheh ...

oh ye .. nua, mak pesan suh call .. apesal saiking tak call umah .. mak rindu .. !!

sekian saje coretan hari ini .. bubbye !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami