Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Aug 31, 2004

sunyi kembali

adik-adik dah balik skolah .. ida dah balik asrama , ace dah balik kl .. bapak kursus kat kuantan .. tinggal bape orang je kat umah .. rutin harian still macam biasa .. bangun pagi berkemas , masak , kemas lagi .. camtu la tetiap hari .. nak ngajar syahir tapi ntah la .. upsr minggu depan .. kite yg risau dia rilek je ... akak doakan je la syahir ..

aktiviti sepanjang cuti skolah

26.08.2004
kenduri tahlil umah mbah .. jumpe mak sedara bapak sedara sepupu-sepupu yg kecik yang besar yang dah beranak pinak pun ade ... riuh rendah umah mbah ..



"sihat ye skrang ..." tu la ayat yg paling tanak dgr tapi terpaksa dengar ...

27.08.2004
gi kl .. naik keta tak berair-cond .. berpeluh-peluh .. malam kenduri umah pakcik ajak plak .. jumpe mak sedara bapak sedara belah mak pulak .. plan lepas kenduri nak beraktiviti di pusat bowling terpaksa ditangguh ke esok hari sebab bapak dah letih .. hihihi




28.08.2004
port dickson ... mandi laut ngan adik-adik .. air laut baru sampai paras lutut mak dah cekak pinggang dari jauh .. tangan dah melambai suh main air dekat sket ... errkk .. buhsan sket la .. tapi nak wat camne .. mak memang camtu la risau je .. sebelum jadi pa pe baik beringat dulu ..




petang .. meneruskan plan semalam yg tergendala .. lawan bowling ngan bapak dan adik-adik .. kalah lagi .. memula kalah ngan idah je .. game 2 kalah ngan syahir ( adik dajah 6 ) plak .. adehhss !! malu makcik ..




29.08.2004
balik pontian ... naik bas .. keta tak muat .. perut meragam la plak .. sian ace kelam kabut carikan toilet kat pudu .. makan nasik lemak ptg semalam agaknye ..

30.08.2004
still cuti skolah .. layan adik-adik sebelum derang balik skolah .. malam buat bbq .. sedap la plak bau nye same cam yakiniku yg selalu duk bau setiap kali lalu depan 100man volt shikido tu .. jumpe hotate kat jusco aritu .. bakar la skali .. ermmmphh mavelesss !!!




31.08.2004
cuti skolah dah abeh .. ace balik kul 1.00 tadi .. idah balik 6.30 .. sedeynye .. sunyi balik umah .. tinggal ihsan ngan syahir .. adehhsss .. rindunye nak riuh-rendah .. esok nak mengerjakan umah .. dah lame tak mengemas ..

oyasumi ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami