Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Aug 11, 2004

nihonjin di mrsm pontian .. ahakss !!

lepas balik beli sayur tadi tetiba bapak call .. kate ade orang jepun nak jumpe .. baru tingat arini ade nihonjin datang skolah nih wat kenshuu ..

" alamak .. apehal plak la derang nak jumpe aku skalik ... "

tak pasal pasal aku pun terjoin meeting cikgu-cikgu kat sini .. masuk meeting room dengar presentation cikgu-cikgu ... ucapan pengetua ngan ucapan wakil dari sensei-sensei jepun yang hadir .. derang datang nak tgk cara pengajaran eigo kat mesia .. yang bestnye sensei-sensei yang dtg nih sasuga eigo power giler .. memang tak nampak cam nihonjin nye eigo aaa .. aku memang dah peluh dah .. kalo mamat-mamat sensei nih tanye aku dalam meeting room tu dalam eigo .. aku cabuttttt .. hehehhe sebaik derang tak tanye ..

lepas abeh majlis .. masa jamuan ringan .. aku amik masa sket sembang ngan derang .. masa ni la nak menunjukkan kepakaran aku cakap nihongo depan kengkawan bapak aku .. nyahahahhahaha bangga tahap tak ingat aaa .. ( burokkknye perangai .. ) padahal serabai gile nihongo aku masa tu .. dulik ape .. kengkawan bapak aku tak faham nihon go .. sensei nihonjin plak tak faham marego.. aku bedal je la .. hahahahhaha tipah tertipuuuuu ... besa lah nihonjin datang nak bajar eigo .. derang gambaru gile aa cakap eigo .. aku selamber balas nihongo .. nyahahhaha .. tak terkeluar maaa eigo .. hehehe klako giler pengalaman berdepan dengan sensei-sensei dari saitama dai tadi .. sambil menikmati juadah bihun goreng singapura ngan teh tarik ....

Alamakkkk .. lupe aku posa arinih .. dah kenyang dah !!!!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami