Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Aug 9, 2004

kebusanan yg nyata

tekan ch 1 takde citer best .. ch2 pun asyik dokumentari jek .. tv3 malaysian idol la ntah menda mak nenek pun aku tatau .. ntv7 pun ntah ape ape .. apesal takde citer best nih .. adik adik takde .. gi ngaji .. syahir esok trial UPSR .. pepagi sume gi skolah .. tinggal aku sengsorang kat umah .. mati kutu dibuatnye .. tatau nak wat ape .. uwaaaa buhsannye ..

ade adik ihsan ngan syahir takde la buhsan sangat .. walaupun dengar derang gaduh berebut gameboy je sokmo .. janji ade dengar suara orang .. pepagi bangun tido diam je umah .. rase cam kat jepun plak .. ni yang rase nak membawa diri ke mane mane plak nih .. heheheh weekend ni nak melepak kat kl jap .. ade program .. heheh sape nak join .. jom aaaa ..

aaaa .. yang bestnye kat sini sejukkkkkkk .. maji ... tido malam kalo tak berselimut mau gigil aku .. betul aa tak tipu .. mandi pun seram je .. air sejuk ... huahuahua .. angin toksah cakap aaa .. kuat giler .. tapi takde la sampai tahap taifu .. heheheh

aritukan masa on the way balik .. aku tatau la plak flight aku tu transit singapore .. dalam tiket ade la tulis via singapore .. aku ingat dia u-turn je kat singapore tu .. muahahhahaha rupenye via tu maksudnye transit .. terpaksa la melepak kat changi sejam lebih .. yang bestnye flight osaka-singapore tu .. aku telah berkenalan dengan sorang mamat yang agak hensem .. nyahahhahhaha .. duk sebelah aku .. memula cam malu malu gak ... ahakss !! tapi disebabkan aku bebetul nak tahu jam pukul bape masa tu .. terpaksa la aku tanye gak dia .. ( jangan dia anggap taktik lame dah aaa .. hahahhaha ) lepas aku tanye .. ingat dia sombong .. rupenye .. hahahah bleh tahan jugak mamat nih .. siap tuka alamat mail lagi .. muehehehhe .. malangnye dia turun kat singapore .. lepas dia turun terus separate dan tak jumpe dah dia .. uwaaaaa .. aku merinduimu .. ting tong !!!! nyahahahah ..

ape la aku ngarut nih .. kay la nak tulun mak masak .. amenda la mak aku masak tu ... bapak takde gi seremban .. esok nak men badminton ngan bapak .. dah chup dah .. muehehhehe !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami