Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Aug 19, 2004

rentetan perjalanan

jumaat 13.8.2004
bertolak ke kl naik bas .. waduh-waduh bas lalu jalan lame .. kul 11 bertolak kul 5 sampai kl .. 6 jam dalam bas sangat la mampu untuk membantutkan proses penghadaman aku selama duk dalam bas tu .. jumpe eka kat umah dia ... hehehe semakin comel makcik eka kite ... puas memujuk kunot yang dikelilingi makcik-makciknye kat umah .. disebabkan kecomelan aku .. maka berjaya la jugak memujuk kunot join kitorang berborak kat umah eka .. bestnye jumpe korang .. macam macam citer kuar termasuklah penjelasan kunot mengenai '&%*&#' terpaksa di cut kerana bakal ianya mungkin mengganggu ketenteraman awam di masa akan datang ... hehehehe ... ingat ade sorang lagi nak join kitorang malangnye meeting pakcik tu ngan client dia tak settle sehingga tamat perjumpaan kitorang .. ahakss !!! ke takmo dtg tu ... alahai ... heheheh sebelum balik ... makan roti nan tapa .. muahahahha memang dah ngidam lame dah .. best giler aa pekena ayam tandori dia .. heheh arigatou eka ...




sabtu 14.8.2004
aktiviti yang sepatutnye diadakan kat um pagi sampai petang sabtu dibatalkan kerana ada masalah yang tidak dapat diatasi .. ape lagi .. aku mengambil kesempatan ini untuk meround kl sambil menjamu mata nengok mega sale .. ape yang mega aku pun tatau .. tgk barang mahal je sume .. disebabkan aku pun tak berapa berduit .. shoping tingkap je la .. hehehhe

ahad 15.8.2004
program SC Tunas .. bertemu adik adik kohai yang akan dtg nihon tak lame lagi .. besttt !! adik adik pun best .. aku sampai lewat sket ... tak sempat join forum .. ptg ldk dengan derang .. ape lagi .. promote dai aaa .. yang paling aku ingat .. aku habaq kat derang oita dai ni kalo mintak insyallah dapat .. pk leklok kalau mmg nak oita dai baru mintak .. buh pilihan ketiga pun sure dapat .. heheh ... tapi aku promote aaa oita dai mmg best .. mueheheh .. sabishii maa pompuan sket .. mai mai dtg reramai wahai puteri-puteri ... disebabkan dah lewat .. aku terpaksa bermalam umah makcik aku kat sentul .. nasib aku tak baik malam tu .. tgh jalan sket punye baekkk .. tetiba je leh jatuh longkang !!! longkang kecik je .. uwaaaa camne la leh tersungkur .. kaki tersangkut dalam longkang .. beg berat plak kat belakang aku nih duk galas menyebabkan aku tak berjaya bangun sendiri .. adik aku yg ade jugak masa tu gelak selamber je .. cheese betuiii !!! uwaaaaa sakit .. abeh lebam-lebam kaki aku .. dagu aku pun lebam .. tak baik lagi nih .. masa memula kena .. rase rahang muka aku sume lari lari .. pengalaman sedey !!! hehehehe ...




isnin 16.8.2004
naik bas 8:30 pagi balik pontian .. phuhhhh lega dah sampai balik umah .. rileks sket .. leh main ngan adik adik ...


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami