Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Aug 11, 2004

teman-teman 504

sonot giler dapat gathering virtual ngan kengkawan maresmart dulu kat msn msg .. ade eka , min , farah , faridah , shamad , lok aaa sorang lagi kodeng .. macam macam citer kuar .. nak citer kat sini kang ade yg kena pelangkung plak .. so simpan dalam ati je la .. tapi best aa dapat borak ngan korang sume .. dah lame tak jumpe .. manje manje belaka je sumer .. hehehehehhe lame gak borak .. sejam lebih dah nih .. derang masih duk borak .. aku dah mamai nih .. nak mintak diri dulu la .. insyallah jumaat ni nak jumpe eka .. kalo ade rezeki leh aaa jumpe yg lain jugak kalau sempat ..

aaa yang bestnye aku dapat satu apple satu oren .. dan masih mengekalkan kedudukan teratas tanpa anggur walau sebijik .. alhamdulillah .. hehehehhe !!!!

kay .. oyasumi

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami