Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Aug 4, 2004

study ditemani bulan dan bintang ...

eh eh dah pukul 2:30am ... tak sedar pun .. ermm rehat jap la .. penat dah menatap nota nota electronic circuit .. dengan litar yg bersimpul siur .. isk .. risaunye .. ape yang aku nak jawab esok nih ... harap harap soklan kuar same ngan kakomon .. kalau tak pun harap sensei tuka nombor je la .. heheheh tu la keja aku .. menghafal jawapan .. hafal jalan keja .. nantonaku faham la jugak .. tapi sebab study last minute .. alahai .. mane sempat je la ..

teruk tul la aku nih .. padahal arini cuti sehari suntuk .. bukan nak setadi pun .. oooo ye lupe plak .. tadi dating ngan shibata sensei .. satu satunye sensei paling muda kat fakulti engineering .. muda toiuka .. takde la muda sangat tapi tak sampai 40 la aku rase .. hehehhe bukan dating ape pun .. aku gi bajar keisangki ngan dia .. punye la payah subjek tu ... sebelum dia ajar aritu aku rase ade la kot 10% yang aku faham dari sume sume kelas dia .. nak kate tido dalam kelas tu .. hehehe ade la jugak .. tapi yappari mmg susah aa kelas dia .. nota takde .. buku teks pun takde .. harap kakomon dia je .. murinye .. dia la satu satu nye sensei yg rajin antar mail kat aku tanye camne study ok ke tak .. hihihih tu yg semangat pi tanye tu .. tapi bagus jugak .. kalo tak .. org kate bodo sombong plak .. dah tau tatau tu .. mai la dtg tanye .. ni wat bodo je ..

" bukan tanak tanye .. tapi aku sendri pun tatau ape yang aku tatau .. camne aku nak tanye dia ape yang aku tatau .. kang dia tatau plak ape yang aku tatau .. kan payah ... !!! "

tapi .. igaito .. sensei tau ape yang aku tatau .. everytime gi tanye sure derang tau ape yang aku tatau ... selagi aku tak faham selagi tu dia terang sampai aku faham ... aaa tu la hikmahnye merajinkan diri pi tanye sensei .. bak kate orang ...

nak seribu daya aaaa ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami