Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Aug 5, 2004

sentuhan terakhir

pasport beresss , sainyuukoku dah buat , alien card ade , tiket flight ok dah .. tiket densya pun ade .. ermm ape lagi ek ??? rasenye tu je kot yang penting .. insyallah pagi esok 3:54 am bermula lah route aku pulang menemui insan-insan tersayang di tanahair tercinta .. ewahhh !!

eiii perasaan bercampur baur .. kekadang rase best sangat nak balik .. kekadang tetiba rase sedih plak nak balik ... rase malas nak balik pun ade gak .. kat sini tv citer best-best .. hehehhe maklum la tv 40 channels ... kat mesia ade baper channel aaa ?? .. 5 ke 6 tah skrang .. dengar cam ade channel baru .. tapi aku suka tv jepun ni bukan ape .. banyak bangumi derang yang menarik .. yang paling aku suke bangumi urawaza ke mahou ke .. aa kalo tgk mesti lekat punye .. tak pun rancangan masak masak derang .. memang best aaa .. tgk derang masak je dah rase lapo .. sassuga jepun .. tapi aku mmg suka japanese food pun .. sejak dtg sini laaa .. heheheh

sayang plak nak tinggal tv aku nih .. walaupun tv zaman perang .. amat la memberi makna kat aku .. bukan takat bajar bahasa jepun melalui tv .. bajar masak pun kat tv gak .. macam macam aaa .. ehehehh ape aku ngarut nih .. kay aa nak sambung kemas barang ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami