Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Aug 2, 2004

ohisashiburi ...

bukan taknak menulis .. cume takde menda yg best berlaku saiking .. sibuk berkemas barang nak balik ... tinggal esok , lusa , tulat , tonggeng :P ... pastu BALIK !!!!

tak sabar rasenye nak jumpe adik-adik .. tetiap kali aku balik .. walaupun sampai dah lewat malam .. adik adik mesti tunggu depan beg aku tu .. semua sengih cam kerang busukkk !!! kelakar betul adik adik aku nih .. tambah-tambah dua org yang kecik tu .. kemain lagi ... terkebil-kebil tunggu aku bukak beg ..

" ngantuk la .. esok je la bukak beg tu .. bukan ade pape pun .. akak takde beli pape pun .. "

.... diam je sume

" aaaa ye la ye la .. bukak la sendiri .. akak nak sembang ngan mak "

.... zapppp !!!!! kejap je beg aku abeh dah dipunggah derang ...

hehehehe .. kelakar betul .. tak sabo nak tgk gelagat derang sorang-sorang ... kali ni takde menda yang best pun aku beli untuk derang .. sekadar buah tangan murah-murahan .. maklum la duit bukannye ade sangat .. beli sekadar mampu ..

semoga mereka gembira menyambut kepulanganku kali ini ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami