Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Aug 9, 2004

aku di mesia ... :P




8:39pm 6.8.2004 selamat tiba di KLIA ... gembira rase hati tengok mak bapak adik-adik dan dia dah tunggu kat balai ketibaan tu .. lame agaknye derang tunggu .. heheheh ... sampai sampai terus peluk mak bapak ngan adik-adik .. uwaaa rindunye ngan derang sume .. terus dukung adik aku yg kecik ni aaa .. awat la dia kurussss sangat .. tak makan ke hape budak sorang nih .. isk isk ..

makan malam tu ... memula terasa nak makan roti canai , tapi teringin nak makan sate gak .. tapi teringin nak makan nasik goreng jugak .. ermmm pk punye pk punye pk .. last last aku decide nak makan nasik ayam .. tak abeh pun aku makan .. pastu mintak mak order sate plak 10 cucuk .. nyahahhaha ... aku makan 2 cucuk je .. hehehe bak kate orang buat melepas rindu je .. hehehhe

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami