Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 19, 2004

terima kasih ...

terima kasih kepada insan yang telah benar benar menyedarkan aku ... terima kasih ... aku sedar sejak kebelakangan ini aku jadi lemah .. ntah ke mana kekuatan aku hilang .. aku mencari - cari dan terus mencari tapi aku masih tak jumpa .. rupanya aku lupa sesuatu ... sesuatu yang baru aku sedar setelah berbual bersama seseorang yang telah mengingatkan aku betapa pentingnya kita sebagai manusia .. kembali kepada Maha Pencipta yang satu .. Allah SWT ..

ntah la .. sejak kebelakangan ni aku bingung dengan diri sendiri .. aku lari sedangkan aku tak tahu kemana arah tujuanku .. aku mencari tapi aku tak tahu ape yang dicari .. aku lupa bahawasanya aku sebenarnye telah berada di tempat yang betul yang telah pun sedia ada arah tujuannye .. cume perlu kekuatan diri untuk terus berada dalamnya .. aku akan cuba sedaya upaya memperkukuhkan diri dan terus berada di situ yang tujuannya hanya satu .. iaitu Allah SWT ..

biar apa orang kata .. asal aku tahu niatku .. asal aku pasti apa yang aku lakukan dengan niat keranaMu .. salah bile aku fikirkan di waktu lemah , aku malu nak terus berada di situ .. aku malu dengan diri sendiri ... malu dengan semua orang ... tapi seseorang telah mengingatkan aku ...

" dia juga pernah lemah ... tapi jadi kuat bila berada di situ "

" dia jugak pernah melakukan kesalahan ... tapi dia sedar bila berada di situ "

" dia juga pernah leka ... tapi dia insaf bila berada di situ "

" dia juga pernah difitnah .. tapi dia selamat bila berada di situ "

aku yakin apa yang dikatakannya itu benar ... kerana aku percaya .. Allah masih sayangkan aku .. kalau tak .. masakan Dia mencampakkan rasa gundah gulana ini dalam diri ... aku yakin Allah masih mahu aku kembali ke pangkal jalan .. ku pohon darimu Ya Allah agar mereka masih sudi menerima kehadiranku kembali ..

....

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami