Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Nov 25, 2004

adehhh ...

jaja kate aku kena tulah dia .. hehehe sape suh ngata .. kan jaja kan .. hehehe ampunkan patik wahai tuan puteri futaba ... tobat tak ngata dah .. hehehhe akibat ngutuk jaja nih aaa tak pasal pasal ibu jari kanan aku terseliuh lepas chat ngan seseorang tuh .. eiii sabo je la .. sakit gilerrr .. tak pasal pasal jugak aku terpaksa ponteng kelas arini sebab tak larat nak gerak .. walaupun hanya ibu jari .. tapi kalo takleh nak menulis .. baik aku tido kat bilik je .. ( hahah alasan maleh gi kelas ) .. sebenarnye pagi tadi rase tak sanggup sungguh nak meredah sejuk kat luar nuh .. pk punye pk punye pk .. akhirnye aku menggunakan alasan tangan cedera untuk tidak ke sekolah tadi .. ape lagi .. sakata la jadi sasaran aku ..

" sakata kun .. semalam saye tercedera .. arini tak dapat nak gi skolah .. esok saye nak pinjam nota bleh tak ??? "

seb baik sakata reply ..

" aa nota saye tak le baguih sangat .. kalo tak kisah esok saye bawak kan la .. "

yattaaa ... terusss aku sambung tido .. mueheheh

pastu malam ni tido lewat sbb tak siap report nih .. midorigawa sensei dah bising tu .. ye la esok saye anto la sensei ..

p/s : time kasih kepada insan insan yg prihatin di atas kesibukan aku membuat report nih aaa .. nak tido la nih .. ngantuk dah .. ZZzzzZZz !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami