Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 23, 2004

benci benci benci

ingatkan arini kelas abeh kul 10:30am tadi boleh la balik rehat kejap lepas anta repot kat nakanishi .. yappari .. seperti yang dijangka .. jangan harap nakanishi nak lepaskan report aku semudah itu ... sensei paling kejam yang pernah aku lalui sepanjang idup aku kat oita dai .. aku benci sangat dia .. seriessss benci ... saje nak itazura bebudak .. benci benci benci !!!

ni sume penangan sensei tingkat 4 aaa nih .. bukan aku je akui kegilaan sensei sensei tingkat 4 ... sume bebudak denki mesia dah rase itazura sensei sensei gile kuasa nih ... sume pakat nak tunjuk power .. last last kitorang yg gilerrrr dengan kegilaan sensei sensei giler kuasa yg diketuai tsugisaka sensei yg memang diakui giler glamer .. mmg die ni glamer di kalangan bebudak mesia kerana tahap temberang yg sangat power .. bukan takat tu .. kalo masuk kelas dia mesti stat lewat abeh awal .. pastu ntah ape dia conteng kat papan itam tu aku pun tatau .. aku rase dia pun tak faham ape dia tulis .. slalu je carik alasan nak ponteng ngajar .. pastu ngaku powerrrr ... eiii geram betuii aku ..

tu baru tsugisaka .. belum kire hara ngan nakanishi lagi ... aku rase hara sensei ok lagi banding ngan nakanishi ... tapi lebey kurang je dedua nih .. saje je menggagalkan student .. aku sakit ati betui kalo anta repot kat derang nih .. kekadang aku dah siap repot elok elok .. salah sket yg aku boleh repair dgn pen itam sket je dia conteng satu page .. kekyoku aku kena wat balik .. kalo print je senang .. ni kena buat graph tegaki ngan pen .. kalo sebijik graf je ok lagi .. kalo 30 lai .. tak ke sakit ati dibuatnye .. pendek kate mmg aku sakit ati gilerrrr aaa ngan dedua sensei kisojikken aku nih .. aku rase kisojikken lagi mukatsuku dpd kogakujikken walaupun isinye kogakujikken lagi susah ..

tadi aku anto kat derang dua orang aa repot sairishu aku .. ade kot 5 kali jumpe baru lepas .. aku wat muka letih nak nangis ( mmg nak nangis pun .. penat melayan sensei duorang ni .. menda tah tak puas ati ) .. 5 kali naik turun tangga pi jumpe derang dari kul 10:30pg akhirnye kul 6:30ptg baru dia accept report aku .. tu pun dia kate toriaezu dia keep dulu report tu .. nak bagi credit tanak bagi lain citer .. tapi A jangan harapppp .. camtu je dia letak usaha aku selama ni shiraberu naik tangga turun tangga library sume .. nak tau sebab ape aku kena repeat subjek tu ????? sebab aku tak tulis GND (ground) kat atas kertas graf .. pastu aku dah repair and then anto tapi dia tanak terima padahal aku anto awal 3 ari dari shimekiri ...cumenye aku tatau kalau anto next time kena anto kat tangan .. so aku letak dalam box je .. padahal dalam tempoh 2 ari lagi tu boleh je dia announce panggil aku balik ke ape .. saje nak itazura orang .... POYO kannn !!!

aaahhhhh .. aku benci sensei tingkat 4 .. benci benci benci !!!!!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami