Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 22, 2004

ahad yang sunyi

ermm memang sunyi la la weekend kali nih .. dah dua tiga minggu ni weekend tak duk diam ... terkejar ke sane ke mari .. tapi weekend kali ni aku diundang kesepian bile semua teman teman oita berjalan meninggalkan aku seorang diri .. uwaaaaaaaaaaaaaaaa ..

heheh sebenarnye aku skali lagi terpaksa mengutamakan report dan tugas tugas penting lain daripada mementingkan rasa hati sendiri .. takpe la mungkin ade hikmah yang belum nampak .. hihihi .. mungkin jugak aku diberi peluang untuk berehat weekend ni .. alhamdulillah lame jugak aku berehat hari ni .. dapat tidur lebih sket meng'cover' dua tiga minggu asyik tak cukup tidur jek .. muka pun dah naik sugul jekkk tak sempat nak membelai .. actually aku ni mmg maleh sket nak membelai wajah .. felissa ke de wajah ke ape ape je la .. beli banyak dah segala jenis lotion lah , moisturizer tah ape ape .. tak reti pun nak guna camne .. hehehe

Insyallah korekara ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami