Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 12, 2004

Picture For Today

daishippaiii !!!

pengalaman aku first time kengaku bersama teman-teman sekelas melawat kilang sony dan TDK di hita .. ( ingat kat osaka .. pelik giler bace schedule leh gi osaka bertolak 9 pagi balik 5 ptg .. ) hehehe ..

kalau nak kenal teman-teman kelas aku .. aa tu la dia kat atas tu .. sumernye terdiri dari kumbang-kumbang yg ( ermmm arini nampak sume ensem-ensem plak ) .. ahaks !! maklumlah arini sume diwajibkan pakai suit untuk bagi pihak kilang nampak student oita dai ni smart dan mantap .. nanti senang lah nak dapat keja .. disebabkan aku maleh nak pakai suit .. aku tanye aa sensei nak kena pakai ape .. sensei kate pakai je cam yg awak pakai skrang nih ( mase tu aku pakai baju kurung .. ) .. so arini aku dengan selambernye pakai baju kurung pi melawat kilang .. nyahahahah .. mesti bebudak kelas aku bengangnye sebab aku telah memberi warui insho kat pihak kilang ..

lagi satu mesti derang ngutuk aku kat blakang .. mane taknye .. aku tak terpk langsung la nak masuk kilang kena bukak kasut .. ( lupe plak budaya jepun ... masuk tempat org kena bukak kasut ) .. so aku dengan selambernye telah menyarungkan stoking merah menyala .. hahahahhaha .. sampai depan pintu , pihak kilang tu arahkan kami bukak kasut .. seb baik dia bagi slipper .. kalau sono mama masuk pakai stoking .. ade yang merah padam muka .. hahhaha .. jenuh aku cover tadi .. aku rase ade je budak kelas aku sedar aku pakai stoking merah .. hahahha aku tgk budak kelas aku sume pakai stoking tak putih , hitam .. memang aku tahu derang ade uniform suit .. dengan kasut hitam sume .. ichio aku pakai la sweater hitam tanak bagi medatsu sangat .. tapi aaahhh lantak la .. dulik ape .. bukan aku nak keja kat sini pun .. nyahahhaha sian budak kelas aku ..

kelakar giler tadi .. dah siap siap sume naik bas ... tetiba sorang budak kelas aku terkejar kejar dtg ke bas .. ingatkan apesal .. rupenye ade budak tetuka kasut ngan dia .. sian dia dah la budak skema .. bebudak carik punye carik punye carik .. bas dah jalan .. sume budak disuruh cek kasut sendiri .. tak jumpe gak .. sume ngaku dah pakai kasut sendiri .. last last ade la dua tiga orang bukak kasut tunjuk kat dia .. " ni ke kasut hang ?? " mane tak nye .. derang memasing pun tak ingat kasut camne derang pakai .. ampeh betui bebudak kelas aku nih .. last last tak jumpe jugak sebab memasing tak kenal kasut sendirik .. hahah nak tegelak aku tgk gelagat budak kelas aku nih .. tah ape ape .. sian budak tu balik ngan kasut orang ..

malam ni aku terpaksa mendobi umah memandangkan kemungkinan besar ade tetamu nak bermalam kat sini .. maklumla ahad raya .. esok nak sesiap gantung-gantung kad raya sume .. hahahahha .. kay la nak mengemas .. babai !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami