Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Nov 6, 2004

mane kad raya nih ???

uwaaa awat tahun ni tak dapat kad raya .. sedeynye .. isk .. tahun lepas 18 keping .. tahun ni skeping pun takde ?? alahai .. mane pegi 18 org yg anto tu .. adakah kerana aku tidak membalas kad raya korang tahun lepas ??? mueheheh .. isk tapi rasenye aku balas dah sume ..

hehehe tah ape ape .. isu kad raya plak .. bukan ape .. tgh lawan ngan jaja tu .. alaaa jaja .. stakat 2 keping tu .. takyah bangge la .. masih ade seminggu sblm raye tau .. anything can happen bebeh .. muehehhe .. mane tau pakcik posmen tu demam ke , pos mesia tak cukup pekerja ke .. sat sat gi sampai la kad akak tu .. hahahah .. sape yg kesian kat aku tu anto anto la kad raya kat aku di hujung jepun nih .. kasik lawan sama itu jaja ... sape kasik aku banje eskrem .. seriessss .. kak fuza .. akak je la anto kat mila .. amacam ?? ahakss !!

isk .. ape aku mengarut nih .. aa tu la sume pi matsuri padan muka aku .. sape suh tanak ikut .. camne la nak ikut .. umah cam tongkang pecah .. repot duk beratur .. kepala pun still bengong lagi tak abeh abeh ..

kesimpulannye .. minggu nih .. " ermm alahai .. "

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami