Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Nov 11, 2004

bosan aku dengan penat

raye lagi dua tiga hari ... rase macam tak cukup je amalam yg dibuat di bulan ramadhan nih ... ermmm memang la kurang .. sejak balik dari mesia aritu belum pun aku dapat rest yg bebetul rest .. sibukk je memanjang .. ramadhan kali ni boleh kire baper kali je aku tersedar utk sahur .. ( subuh bangun laa .. ahaks !! ) .. letih sangat ... balik skolah pun paling awal kul 6 pastu malam sambung sat repot lagi sampai kul 1 paling awal leh siap pun .. ermm camne la nak tersedar sahur ... ruginye tak amik berkat bersahur tu .. ade dua tiga hari ni insyallah gambarimasu wa ..

esok aku akan berangkat mengikuti rombongan skolah ke kilang sony ngan satu lagi kilang ape tah .. aku pun tatau nak bace kanji tu .. yang bestnye memandangkan aku posa takde la pepayah nak fikir nak makan ataupun nak suh sensei sediakan bento yang memang sah diragui tahap kehalalannye .. yang tak bestnye .. kenapa lah aku dianugerahkan kelas yang sumenye terdiri daripada kumbang-kumbang yang sangat la tsumetainye .. dan disebabkan aku je satu satunye bunga dalam bas tu nanti .. sure aku kebosanan .. silap silap kena duk sebelah sensei .. adehsss malehnye nak borak ngan sensei ... plak tu nanti derang makan bento dalam bas .. alamat mual la tekak aku bau makanan derang tu nanti ..

arini kelas abeh kul 7 ... balik terus tido sampai tak sedo ape .. letih kemain .. teringin nak makan jf pun terpaksa ditangguhkan dulu memandangkan nak bukak mata pun dah tak larat .. takpe mila .. sket je lagi .. kalo lepas sume .. insyallah tahun depan rilek .. yeyyyy !!!

ya Allah .. permudahkan aku melalui semua ini ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami