Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 17, 2004

buat seorang sahabat ...

aku tahu dia bace blog aku nih .. jadi di sini aku nak minta maaf di atas segala salah dan silap aku kat dia .. bukan aku tanak call , bukan aku tanak hantar berita .. dan bukan aku tanak meluangkan sedikit masa untuk dia .. masalahnye aku nak meluangkan masa untuk diri sendiri pun tak sempat .. lagi kan pula untuk menelefon dan bergayut berjam jam seperti yang pernah kite buat kat mesia dulu .. :)

aku harap dia faham situasi aku kat sini .. memang kat mesia tgh meriah menyambut syawal .. girang gembira bersama sanak saudara .. teman teman datang beraya .. satu mesia tgh cuti dan mengharapkan teman teman lame berhubungan .. tapi aku dan sahabat sahabat di sini sedang berhempas pulas menghabiskan sem .. menyiapkan report , assignment , tutorial .. alhamdulillah 1 syawal tahun ini jatuh ari ahad .. kalau tak ... pasti kami beraya dalam kelas ..

aku harap .. dia faham situasi kami di sini ... dan semua teman di tanahair .. semoga kalian bergembira di bulan yg mulia ini .. aku sayang dan rindu teman teman semua .. semoga kita bersua lagi suatu hari nanti .. doakan aku berjaya ..


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami