Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 8, 2004

cerita ceriti ..

sekejap je ramadhan dah nak abeh dah .. dah malam malam akhir ni kalau tak guna peluang yang ada .. ruginye la kan .. semoga kengkawan sume pun dapat sesama menggunakan peluang yg ada ni sebaik mungkin ... kalau tak mampu bangun malam pun .. boleh banyakkan tadarus quran .. insyallah

arini aku telah berjaya menghantar repot yang agak lame aku peram dalam bilik aku sebab tak siap-siap .. dah siap .. sensei plak takde .. last last jadi last minute jugak aku anto .. tapi takpe la as long anto .. kena marah lagi ngan tutor aku tadi sebab anto last minute .. datte .. sensei takde mase aku nak anto .. nak wat cemane .. malam ni aku kena gambaru wat satu report lagi .. kalo tak siap .. esok tambah lagi satu .. adehsss .. pening makcik ..

arini baru rase lega sket setelah lebih kurang seminggu berhempas pulas melawan segala jenis penyakit .. demam batuk selsema lelah migrain sume datang time nih la .. alhamdulillah last week banyak cuti .. dan banyak la jugak masa aku berehat sebab last week mmg aku takde jikken langsung dan disebabkan takde jikken .. takde la tambahan repot .. cume repair sesikit yg tertangguh je .. un ga ii naaa senshuu .. kalau tak mau aku pengsan dalam kelas .. tak pun abeh satu kelas aku kena virus yg aku pun dapat dari jaja .. ahahahha

isk kay la .. nak masak sat .. waktu buka sejam yg lalu .. baru je balik ni .. baru nak masak .. hehehe pengalaman yg amat bermakna bile aku dah balik mesia nanti ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami