Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 1, 2005

Seminar Kerjaya & Tokyo Disneyland

huhuhu ... bestnye ryokou kali ni .. semua berita gembira je .. alhamdulillah syukur kepada Allah SWT .. berkat usaha , doa dan tawakal kepada-Nya .. akhirnya apa yang diharapkan telah pun berada di tangan .. tinggal lagi untuk berusaha sampai abih belajar...

alhamdulillah masa yang agak yoyu masa seminar tu .. so aku dapat pegi hampir 90% kaisha yg datang ... sebabnye kaisya yang mmg aku tanak tu aku tak pegi lah ... heheh ... best betul dengar setsumei dpd kaisha kaisha nie .. ade yg mensetsu aritu .. ade jugak yg tak ... yang pasti .. lepas dengar setsumei every kaisha .. terasa macam sume kaisya best .. berkobar kobar plak nak jadi shakai jin nie .. ahaks !

best jugak gi seminar ni sebenarnye kan ... bleh jumpe kengkawan satu batch yang duk 3 tahun kat sini tak penah jumpe walaupun sebelah ken .. kan cik fam kan .. ?? heheh tul tak puya ngan ani ?? bestnye jumpe kengkawan lame yg duk hokaido , miyazaki .. dan dari merata ceruk pun datang ... sume dengan satu tujuan .. untuk mencari tapak meneruskan perjuangan di Malaysia nanti ... amacam korang ??? ade yg dah naitei ke ??

heheh ... disebabkan aku rase ni kali terakhir aku menjejakkan kaki ke tokyo .. aku paksa gak nuar ikut aku gi tokyo disneyland .. mueheheh .. ye la .. every year aku gi sane janji nak bawak .. tak bawak bawak .. akhirnya berjaya jugak aku menjejakkan kaki ke tokyo disneyland yang orang duk kate best tu ... ( thanks nuar .. banje tiket masuk ) .. memang best la pun ... heheh yang paling tak best bile nuar bawak aku naik SPACE MOUNTAIN yang sangat giler nye roller coaster .. chiss betul ... nak mati aku rase duk dalam tu .. dah la gelap .. bayangkan .. roller coaster dalam gelap .. tak nampak ape kat depan .. nuar yang kat sebelah aku pun tak nampak ... panjang giler plak tu ... seminit pertama aku mampu menjerit lagi .. lepas tu terus terdiam ( rase bengang ngan nuar sbb tipu aku suh naik menda alah tu ... ) pejam mata .. pegang palang kekuat .. pehtu aku bayang keta tu duk goyang goyang atas satu tempat jek .. tak gerak benarnye ... hahaha bodo kan .. sukati la .. abeh je terus nangih kat luar .. amenda punye game la camtu .. kowai aaaa ... chiss chiss dan chiss !!!!

pehtu .. aku ajak nuar naik game bebudak je .. hahah naik kapal terbang pusing-pusing .. peter pan , haunted mansion ... pirate of the carribean .. tapi best la .. game die sume panjang-panjang ... so masuk pueh ati la .. secara kesimpulannya memang best Tokyo Disneyland tu .. best dari Kijima la .. muehehhe ...

malam tadi aku selamat sampai balik Oita ... flight goyang kuat giler .. terbayang naik Space Mountain tu .. yang tu ok lagi ade track .. flight ni kalau jadi ape ape .. isk ... nauzubillah ... kowainya ..

dan akhirnya .. semua selesai .. kembali ke sekolah esok .. menyiapkan segala kerja tertangguh ... kepada adik tersayang ..
THANKS FOR EVERYTHING !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami