Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 4, 2005

Life Goes On

5 Oktober
Kehidupanku bakal berubah menjadi seorang pelajar tahun empat. Tiba-tiba sensei masuk lab , tarik kerusi dan terus duduk depan aku ...

" Camne kengkyu skrang ? sume ok .. ? Aritu awak takde mase zemi .. ni sensei nak gitau schedule sampai presentation bulan 3 nanti ... "

" erkkk .... ok "

Sensei pun capai kertas kosong atas meja .. dan keluarkan pen dari poket baju die ... sambil menulis dia explain kat aku ...

Pertengahan Disember @ Awal January
Mid sem presentation ... by that time awak kena present sampai mane dah kengkyu awak .. ade lebih kurang 2 bulan lagi untuk experiment dan kumpul semua data sebab lepas presentation tu there will be no experiments perhap ... so make sure you understand what you are doing now and ready yourself to answer every questions asked by lecturers ..

( tapi mase tu ade WG ... :( adakah aku tak dapat join WG terakhir nanti ?? uwaaaaa )

23 Disember -9 Januari
FUYU YASUMI .. yeyyy !!!! hopefully WG mase ni .. :p

Pertengahan Februari
Tarikh hantar thesis ... aduhhh mampu ke aku siapkan thesis aku nie ..

Awal Mac
Final presentation .. !!!

24 Mac 2005 ........................................................ BALIKKKK .. Insyallah .. babai Oita !!

ewaaahhh .. perasan betul aku nie .. harap-harap takde ape ape masalah sampai aku habis presentation nanti .. rase berkobar kobar nak menjalani kehidupan sebagai shakai jin dan cube yang terbaik membangunkan negara, agama dan bangsa ... ewahh .. hihihi ..

biarlah ape orang nak kata .. yang pasti aku ingin pulang ... aku ingin pulang ... aku ingin pulang ... yeaaaaaa Malaysia .. sambutlah kepulanganku nanti .. Ya Allah permudahkan aku menghadapi hari hari mendatang .. Amin

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami