Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Oct 15, 2005

Salam Aidilfitri



muahahahhaha .. klakanye rase ... gambor raye aku ngan adik kuar news paper ..

memula bal tegur kat YM .. " fuh akak gambar raye akak dah kuar newspaper arini " ...

pastu kak fuza plak c-mail .. " mila gambo raye mila ngan nuar dah kuar " ....

pastu bace blog jaja plak .. " kak mila gambo raye dah kuar .. dah print blom ? " ...

pastu mas plak msg kat chatbox ... " akak gambo raye dah kuar , print dah ke ? " ...

fuh fuh ... terima kasih la bebanyak kat sahabat-sahabat yang sangat prihatin terhadap diri ini ... mueheheh ... kepada gambo sesape yang belum kuar tu selamat menunggu .. yeyyyyyy gambo aku dah kuar dulu .. sowwi aa ek .. muahahha waku waku la plak .. keh keh keh ..

mengarut jek .. saje je waku waku last raye kat sini .. tahun depan kalo aku anto jugak gamba raye ke utusan .. siap aa bakal kena sebijik dek adik-adik kat oita ni aa .. saje je .. rase nak print 10 keping kasik sedare mare sorang selai .. muahahhahahahhahaha ape aku ngarut nie .. biol biol .. *kweng*

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami