Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 19, 2005

Ozone Lab ... numa numa .. huhu

Nampak gaya kena start buat research ni cecepat tapi malangnye kenapa takde impuls yang nak datang untuk menolak aku pegang pen dan pensel dan kertas untuk mulakan kerja .. tensyennye ... terasa cam waku waku plak nak memperkenalkan lab aku yang serba bahaya nie ..

Lab aku ni terkenal dengan nama High Voltage Experimental Lab ... nak tau high tak high nye voltage power supply yang digunakan dalam lab ni .. paling rendah 20kV .. ade la dalam 20000V ... voltan yang dibekalkan di kawasan kediaman biasa tu baru 240V .. ermm

Ni pintu masuk lab .. "Dilarang Masuk Tanpa Urusan " dengan kata melayunye ..

Image hosted by Photobucket.com


Ten ten teeenngggg !!! ni la keadaan lab lepas bukak pintu ...



Ni alat radas experimen aku .. nampak je kecik tapinye ... eiii salah sentuh bleh bawak maut beb .. ish ish .. nape la aku pilih tajuk ni .. nyesal pun ade kekadang tau ..

Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com


Saluran paip yang mengalirkan ozon ( O3 ) yang terhasil akibat berlakunya corona discharge ... rupenye ozon ni gas beracun yang boleh membawa kepada kanser .. dah bebulan aku ngadap menda alah ni .. dah bape kilo ozon aku sedut pun tatau la .. dua ari lepas tanpa disangka time aku nak masukkan paip ni dari tingkap .. terpijak plak suis power supply .. gilaaaakkk aaa ..

Image hosted by Photobucket.com


" Kaboooommm !! .. " meletuppp .. cuak tak ingat aaa time tu ... seb baik tak jadik pape .. tapi short circuit gak aaa .. ishhhh tobat takmo pijak wayar dah ..

Image hosted by Photobucket.com


inilah keadaan bilik bebudak final year lab aku ... amcam ?? ade gaya cam tongkang pecah tak ??? camne la aku tak sakit jiwa duk dalam lab ... aduhhhh ... pening tau .. mau pijau kepala otak .. .. kekadang time derang takde aku kemas .. seminit je derang balik terus hancur segala kerja tangan aku mengemas sebentar tadi .. eiii magic ape tah bebudak tu guna .. bengang aku .. sebab tu aku suke lepak bilik dpd gi skolah .. ( chehh .. alasan belaka .. muahahhah )

********************************************************************************

p/s : ada sesuatu yang sangat kelakar berlaku arini yang menyebabkan aku tersenyum simpul sehingga malam hari .. lepas ni kalau ade satu pembaharuan di sebuah kedai pasta di Oita ni .. berbangga lah anda kerana ia adalah hasil kerja tangan seorang rakyat Malaysia .. ahaks ! Jangan maraa aa gurau jek ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami