Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 30, 2005

Sekadar ingin bercerita-ceriti ... berhibur hati yang lara ...

( SPECIAL TRIBUTE TO SOPHIA FAHIMA ! )


Image hosted by Photobucket.com Aku hanya memerhatikan mereka ... Pelbagai perkara bermain dalam lunak fikiranku ... aku punya seorang teman .. tapi ......... ah ! kenapa dia begitu sibuk dengan handphonenya ??? kenapaaa ??? apakah salahku sehingga dia tidak langsung pedulikan aku..

Image hosted by Photobucket.com

Uwaaaa Nadira kenapa awak taknak main ngan kite .. huh ! .. wahai teman .. marilah kita main bersama-sama.. tapi .. dia terus leka dengan handphonenya ... aku pasrah ..


Image hosted by Photobucket.com Tengok tu makcik-makcik itu begitu asyik melayan temanku itu.. ah .. takpe .. aku tak jeles .. yang pasti aku maintain comel cam Nadira jugak .. tak heran ..makcik-makcik tu je tak perasan kecomelan aku .. hapeee .. makcik makcik tu ingat diorang comeyy sangatttttt ???



Image hosted by Photobucket.comNi pun same .. makcik-makcik ni .. apesal tah tersengih-sengih depan kamera .. ingat comey sangat la tu .. cube la pusing sket kamera kat aku .. ingin jugak aku buktikan bahawa aku adalah kanak-kanak comel ..


Image hosted by Photobucket.com Mereka sungguh mencabar kewibawaanku .. sembang tak ingat dunia .. kemain seronok sembang sampaikan aku kat sebelah pun derang tak sedar. Takpe aku tak heran .. aku tetap happy dengan cara aku yang low profile .. tapi aku tetap bengang sbb aku tak faham ape yang derang bualkan

Image hosted by Photobucket.com
Apa yang mereka berdua bualkan ni .. nampak seronot bangat je .. ishhh ni aku hangin ni .. nak borak ajak le aku skali .. inilah manusia .. time seronot je skali time aku keseorangan tiada siapa pedulikkk .. hins..hins..sok..sekk!

Image hosted by Photobucket.com
Dan ... akhirnya aku ketemu insan-insan yang memahami perasaanku .. yesss !! aku ingin bermain bersama makcik berdua ini .. jangan ganggu akuuuu ... aku bahagiaaaaaa ..




Image hosted by Photobucket.comDan aku semakin glamer dikalangan makcik-makcik di sini .. yess yess yess !! Aku tahu makcik-makcik ni sume memang shayang kat aku .. saje je aku 'ek' sket tadi .. hehehe





Image hosted by Photobucket.comAkhirnya mereka menyedari jua keCOMELku ini. Terima kasih mama dan ayah kerana melahirkan aku yang sangat comel dan kiut miut ini ..

YEAHH !! INILAH AKU YG COMEL BANGAT !!!




Image hosted by Photobucket.com

MANE AKU ??? ADAKAH AKU JURUKAMERANYA ??
( Nantikan tribute to NADIRA .. lagi kanak-kanak comel Oita ! )

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami