Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 13, 2005

(*_*#)

Tak banyak yang berlaku minggu ni ... disebabkan keadaan cuaca berubah-ubah kejap panas kejap sejuk .. menyebabkan badan tidak berapa selesa dengan keadaan sejak kebelakangan ini ... kejap sihat kejap sakit pala kejap sakit perut ... makan pun tak menentu .. ermm ntah la milaaaa ... bile la kehidupan aku nak stabil nie .. adehss !

Semalam aku settlekan borang tuntutan elaun thesis ... sape blom siap sile siapkan secepat mungkin sebelum tarikh tamat .. jangan jadi cam aku last minit baru nak buat .. ish ish mila milaaaa ... apesal aku suke wat kerja last minit ah ? ... ntah la .. tepuk dada tanya hati ..

Terima kasih kepada mereka yang sering memberikan idea-idea baru untuk thesis aku yang sedang dalam proses pembinaan .. Actually aku tak faham camne nak mula .. idea sume dah ade dalam kepala ... tinggal nak susun gerakerja ... ermmm ... semoga Allah permudahkan aku .. dalam keadaan sekarang aku memerlukan sokongan dan doa dari semua sahabat dan insan-insan tersayang .. :)

Oh ye ... dikesempatan ini nak promote la sket .. sebenarnye dah mula lame dah .. sejak malam 1 Ramadhan lagi .. IPIJ mengadakan tadarus online .. jadi kepada sesiapa yang nak join boleh la msg aku ... kepada warga Oita pun jangan segan-segan bleh msg tanye .. jom la sesame memeriahkan Ramadhan kite dengan bacaan ayat suci Al-Quran Nur Kareem ini .. bace sorang memang boleh .. tapi skali skala bace reramai best ;p ... belum cuba belum tahu .. dah cube baru rase nak join selalu .. don't segan don't malu kay ..

Sampai di sini dulu bicara seorang insan kerdil di sisi Allah SWT yang sangat memerlukan rahmat dariMu semoga hidup ini terus aman damai bahagia .. Ameen ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami