Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 17, 2005

myterious dream

tetiba rase nak share satu mimpi yang aku rase sangat indah .. dua kali aku mimpi sebuah theme park yang same .. dan aku ride ketapi yang same .. sape yang dapat ramalkan ape maksud mimpi aku ni tasukarimasu ...

aku rase mase tu aku berada di sebuah theme park yang sangat futuristik .. di mana ada sebuah keretapi yang mengangkut visitor mengelilingi taman tersebut menikmati keindahan alam dan teknologi terkini .. aku rase kalau boleh sebut tahun mungkin 50 atau 100 tahun akan datang nye theme park ..

susahnye nak gambarkan keindahan taman tu ... kalau bleh lukis aku rase aku nak lukis .. keretapi tu ade stesen2 yang kite bleh turun sukati .. keretapi tu lalu atas laut dan bawah laut yang sangat biru ... ade kolam yang sangat besar di hiasi batu-batu cantik dan kalau dipandang dari tepi nampak macam kolam tu bersambung dengan laut .. biruuuu .. cantikkkk sangat .. subhanallah .. rase syokkk sangat mimpi tu .. batu batu dia cantik .. kolam tu ade kawasan-kawasan yang sangat cetek separas buku lali .. dan makin lame makin dalam dan sampai satu kawasan ade satu terowong yang biler berenang masuk dalam terowong akan ditemani pulak dek ikan-ikan laut yang sangat cantik .. warna-warni ... memang lawaaa laaa .. kalau nak kire luas kolam seluas pemandangan laa pendek kate ..

tu baru satu stesen ... stesen seterusnya .. keretapi lalu atas titi tergantung bebetul atas air laut ... bergoyang-goyang , gayat sume ade .. and tetiba ..... kite rase ketapi tu bebetul tergelincir jatuh dalam air .. kire cam roller coaster laaa .. rase badan sume cam basah sbb tenggelam .. tapi tu semua fantasi .. ntah camne dia dicipta aku pun tatau ... keretapi tu dilengkapi teknologi kamera litar dimana setiap orang diwajibkan pakai tali pinggang keledar .. sape tak pakai akan ade suara orang warning kat atas kepala dia ..

pastu kuar dari theme park tu ade jual pelbagai makanan yang best ... tapi yang paling aku ingat ade jual otak-otak .. perghhhh .. sedap ah ... murah plaktu .. 10 sen sebatang .. gilaakkk ah ..

pastu .. krriiiiingggggg !!!

yaaaaabeeeiiiiii ... TERLEPAS SAHOOQQQQ !!! uwaaa ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami