Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 3, 2006

Sehari bersama okasan ...

Memang dah plan dari awal untuk gerak ke Yufuin seawal pagi tadi , tapi sebab aku terlambat bangun .. sampai rumah okasan tunggu die kemas sket sket baru gerak ke Yufuin untuk sessi berkemas umah dia kat sane plak .. takde la banyak sangat barang sbb almost dah diangkut 1hb aritu .. arini tinggal sapu sampah, lap pintu kaca, vacum dan kemas-kemas laman umah .. kebetulan umah die sebelah dengan markas askar, sempat aku usha kejap ade majlis perpisahan ape tah..

Settle Yufuin on de way balik singgah amik amik gambar sket .. baru gerak pi pejabat otosan Kyushu Denryoku .. antar barang die ngan bekalkan manju makcik dr Yufuin bagi omiyage .. then gerak pi Sushi plak .. nyumm makan time .. ahaks ! feberet food la katekan .. cam tau tau je okasan nih .. hihi arini hina matsuri ( hari kanak-kanak perempuan ) .. so ramai yg datang tapau osushi .. agak dah penat lepak sushi .. balik umah jap kemas ape patut .. angkat kain , kemas dapur .. okasan ajak gi homewide ngan handsman carik asshuku fukuro ( compress plastic ) .. kebetulan mmg aku pun nak kena beli jugak utk packing barang bawak balik mesia ..

Yappari homewide agak mahal .. seb baik kitorang tak decide nak beli kat homewide .. kitorang decide nak pi tgk kat handsman dulu kalo mahal baru pusing balik .. fhuhhh murah 50% kat handsman .. seb baik .. heheh okasan ni orang business jadi menda menda keisan ni tersangat lah komakai nye .. kalau boleh segala menda die tak bagi aku beli kalau kat umah die ade menda tu .. beria suh aku jimat sampai naik malu pun ade .. everytime balik mesti ade buah tangan die bagi .. aduihh sayangnye aku kat okasan aku sorang nih ..

Bukan ape .. sian sangat tgk die wat keja mengemas umah sengsorang .. pinggang dah sakit tapi duk paksa diri angkat berat berat .. bukan sket die tolong aku selama aku kat sini .. lagipun sebab dah tak sibuk sangat .. sambil teman die borak borak .. aku setuju nak spend mase ngan die sehari suntuk .. and the result .. i got the most unforgetable memory spending my time with her today ... thanks lot ... love her so much .. muakcsss !

A~ahhhh ... how can i leave her alone here .. ermm

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami