Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 2, 2006

Alhamdulillah

Alhamdulillah buji ni owarimashita .. lega dah settle semua .. perasaan ni la yang aku tunggu selama 4 tahun aku belajar kat sini .. sebab 3 tahun yang lalu aku begitu jeles dengan Kak Salmah sebab die begitu berjaya menghabiskan studynye sebaik mungkin dan aku pun berazam " yosshhh aku pun bleh buat .. " dan alhamdulillah lega bile semua dah settle ..

Pengalaman 2/3/2006 ...

6:20 wake-up dan terus tak tido dah ( terpaksa mengabaikan attitude tido lepas subuh just for my last preparation )

8:00 yappari .. ngantukkss .. kalo tak tido aku bisa blank kat depan .. ZzzZzZ

8:50 beberapa org jadi mangsa jam loceng aku , disamping 3 jam loceng aku set kalau kalau tak terjaga .. hehehe .. dan bersiap-siap ..

9:20 bertolak ke skolah ...

9:30 sampai skolah .. dan .............. HAHHHHHH ??? KENA PAKAI SUIT KE ??? gelabah tak hengatnye la .. mane la aku tau kena pakai suit .. sesape pun tak habaq .. joushiki derang kate ..

saiwainimo ...

aku terpikir nak pakai baju kurung hitam arini .. fuhhh .. setelah berbincang bincang .. maka dipersetujui baju aku ni tak la medatsu sangat .. kire ok la .. hahaha bantai je la .. aku pun mmg takde suit .. kasut itam mas pun dah pulang kat die ..

10:00 giliran fukumo present .. semua nervous giler ..

10:09 tupppp .. soklan dari okubo sensei .. ( semua cuak dah .. pehal sensei ni .. lab sendiri pun nak ijimeru .. )

tiba giliran nakamura , sakamoto ... then giliran aku ... malangnya okubo sensei sengaja kenakan grup kitorang .. soklan soklan bodo yg derang tak faham sensei tanye jugak ..

10:39 ok .. next dipersilakan KAMILAH utk present ..
.....................

10:48 Sekian , terima kasih ... ade soklan ????

........................... ( diam ... ) .. aikkk takde soklan ke ???

yappari okubo sensei tanye gak soklan bodo tah ape ape .. seb baik soklan aku dah plan .. sume soklan yang ditanye adelah soklan yg aku dah plan awal awal .. tapi agak bernasib baik sebab seminit pertama takde soklan .. fuhhh safeeee ... ahaks ..

10:51 tingg tingg tingg !!! Ok .. kite rehat ..

YEyyyy .. TAMAT .. alhamdulillah ... tu je yg mampu aku katekan buat mase sekarang ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami