Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 13, 2006

keletihan yang tidak terhingga rupanya bile nak balik mesia nih ... pelbagai urusan nak kena settle dalam masa yang ditetapkan .. bile pikir pikir balik macam arienai je tapi tu la realiti dan ade beberapa perkara yang dah settle dan ade beberapa perkara yang perlu disettlekan dalam masa terdekat nih ...

thanks to semua yang tolong angkat barang, yang tak sempat tolong angkat barang, yang drivekan pi balik amik keta plak .. aduihh terharu nye ngan kengkawan yang sudi menolong kitorang yang terasa terumbang-ambing nih ... alhamdulillah lega rase bile semua settle walaupun dihiasi dengan pelbagai perkara menarik yang aku rasakan ianya sangat penting sebagai pengajaran sebelum aku menjejakkan kaki ke alam pekerjaan ... maaa kalau takde masalah bukan kehidupan la namanya .. boring jugak life without problems kan ? thanks also to those who give me this chance to feel the real life and know you better than before .. :)

tak sabarnye nak balik mesia ... anyway congrats to my little sister for her 'not bad' result ... SPM ... this would be your starting point my sis .. prepare yourself to be a human being and learn how to read people's feeling ... no border ! you'll know what i mean whenever you didn't realize you suppose to face it ... believe me .. kay dear .. good luck for your future .. ganbatte kudasai ne ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami