Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 27, 2006


Tadaima ...



Alhamdulillah selamat juga tiba di bumi tercinta MALAYSIA ... first impression aku setiba di sini ialah PANASSSSS !!! berbahang panasnya .. dalam flight pengumuman suhu 34 darjah tapi aku rase macam lebih je .. dan panas bahang ini lah yang akan aku hadapi mulai sekarang dan masa-masa depan .. mungkin ada hikmahnya ...

Walaupun terjadi perkara yang tidak disangka setibanya di kawasan tuntutan bagasi yang menyebabkan aku ochikomu seketika .. mase tu rase rase macam muri je nak jumpe semula kamera kesayangan .. ermm betsu ni kamera tu tak kisah sangat .. yang dikisahkan semua memori majlis graduasi, dan kenangan bersama teman-teman nihonjin di saat saat akhir sebelum pulang ke tanahair ..

Dua kali jugak lah aku ulang alik masuk semula ke dalam platform semata-mata mencari .. merata aku tanye orang .. takde sape plak yang nampak .. aku agak memang dah kena kebas dah .. akhirnye aku menerima cadangan seorang pakcik kastam yang suruh aku pi cek di kaunter lost and found .. walaupun aku rase macam agak mustahil ade orang akan pulangkan semula Canon IXY aku tu .. toriaezu aku gi jugak la try tanye .. memang tak sangka ade orang yang berhati mulia pulangkan kamera aku kat situ .. Thanks to Mr. Paul J. Brodie, Pilot Airbus Cathay Pasific .. fhewww seb baik kapten yang jumpe .. kalau orang lain aku rase abeh dah gambar-gambar aku dalam tu di eksploitasi dalam internet ... huhuhu ...

Dah settle baru lah aku bleh happy sket jumpe senpai tachi di KLIA .. hisshashiburi jumpe Belit, Matde with isteri and baby, Zaman with orang tersayang, Kak Aisyah with husband Mr.Jumsairi dan baby Farhana ... dan juga Itosan, Kak Fuza skali .. malangnye tak sempat jumpe Kak Salmah dan keluarga sebab masa tak mengizinkan .. insyallah ade peluang bleh jumpe lagi nanti .. semoga ukhwah yang terjalin terus kekal ...

Dan sekarang ... aku sedang membuat beberapa persiapan untuk menjalani kehidupan sebagai shakaijin plak .. semoga Allah permudahkan segalanya .. Seronoknye dah dapat tengok muke adik-adik aku nih selalu .. dah besa besa makin bijak menjawab .. geram pun ade kekadang .. eiii .. tapi aku happy kat sini .. Alhamdulillah ..

Aku tak pasti bile plak aku boleh update blog nih cume yang pasti aku tak bercadang untuk tutup blog nih sebabnya terlalu banyak kenangan aku di sini untuk aku simpan dan aku akan tetap terus melukiskan setiap kenangan dan kisah kehidupanku di sini .. insyallah ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami