Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sep 13, 2007

Puasa .. Jangan tak Puasa ..


My 2nd year Ramadhan in Mesia ... and 2nd year also with abang ... and 1st year with my lil baby to be ... still dalam peruttt .. shiann kekecik pun kena puasa ikut ibu .. hihihi

Apesal puasa letak gambar makanan nih ? Heheh .. tetiba rase cam nak makan amai mono .. cam dessert comel comel cam kat jepun dulu .. sedap dan lebih konfiden nak makan .. kat sini tak brape nak yakin la beli kat kedai pun .. camne eh .. nak kena buat sendiri ke .. serbuk machha ( teh ijau) yang beli kat jepun dulu ade lagi .. resipi ape nak buat eh .. ntah elok lagi ke tak .. duk dalam cabinet je .. nak pakai sayang plak takut tak sedap .. sape ade resipi bagi eh ..

Last night sahur ayam goreng ngan sayur bendi je .. alhamdulillah licin gak abang makan ... suke tengok abang makan .. licin pinggan ... sedap ke tak sedap tatau la .. walaupun die tak kesah lauk lauk re-cond * lauk panaskan semula .. tapi aku kisah .. tu masalahnye .. gagah la jugak bangun pagi masak ape yang patut .. malam prepare sesiap ape nak buat .. esok tinggal campak lam kuali jek .. heheh ..

Alamak .. next week ibu mertua ku tiba .. sape nak masak eh .. aku ke mak ?? Hopefully mak offer die nak masak .. lega sket sku .. kueng kueng kueng ...

Kay la sambung keja ..


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami