Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 21, 2004

Semalam yang tinggal kenangan

Selamat pulang ke Oita .. pergi bertujuh balik bertiga .. sabishii gilerr .. dah la tu masa feri balik , bilik kitorang ade 2 orang pakcik nihonjin je .. so kitorang berlima je satu bilik yg patutnye 30 org .. kalau malam sebelum tu kitorang bertujuh main trump card sesama , makan onigiri sesama , makan kek yang aku buat ntah ape rase pun sesama .. tapi malam tadi kitorang bertiga masuk je bilik , pandang dinding atas bawah , rehat jap ... terus tiga-tiga terlelap .. letih plus malas nak malayan kesedihan la tu kot .. ntah sape yg berdengkur baper minit lepas tu pun aku tatau .. ntah ntah aku pun berdengkur gak .. bukannye sedar .. heheheh gomen ne ..

Aku rase travel kali ni kelakar sungguh .. semua orang biol termasuk la aku .. minna hen itosan kate .. macam macam menda tak sangka jadi .. flight Blade , Abo dan Kadok pukul 1130 pg .. lepas makan kat Denny's dalam kul 945 pg camtu Kadok sound kate nak gi Osaka Jo .. punye la tak lojik .. tapi disebabkan Itosan ni positive thinker yang sentiasa tak sampai ati nak sakitkan ati adik adik .. dia pun kate ok .. dengan keta sewa yg dipandu selaju 120km/j tu ..sampai separuh jalan .. yappa MURI desu !!! dah masuk highway pun .. terussssss cari jalan pusing balik .. masa pusing balik tu dah pukul 1025 .. check in sampai pukul 1045 gurai ..jammed plak .. ade koji kat depan .. ape lagi gelabah aaaa diorang bertiga .. !!! alhamdulillah sampai jugak ... tapi dalam suasana yg kelang-kabut.. aku rase tak sampai 10 minit ngan derang kat Osaka Airport tu terus derang masuk .. Aku sayang sangat dengan tiga orang senpai aku nih .. gomen ne ternangis beria aritu .. tapi aku yakin .. balik mesia nanti boleh jumpe lagi ... jumpe lagi ye Kadok , Abo , Blade ...

Pastu kitorang gi Masjid Kobe .. Makan kat restoran Naan depan masjid tu .. aku yang masa tu tinggal 1000 yen je risau giler kot kot la restoran camtu mahal .. wayakkkk !!! terkejut giler aku lunch set 900 yen je ..siap dessert , roti nan , kari , nasik , cheese popiah .. pueh ati aaa .. lojik aa kat Oita mane la ade kedai camtu .. dapat makan kari ayam plak tu .. hehhe mila mila .. kengkonon nak jaga badan .. takpe takpe last .. pas ni sambung diet balik .. !!!

Sedih sangat bile 3 orang senpai tersayang dah balik .. selalu kena marah ngan derang .. " yang ko sedih sangat bakpe mila .. aku bukannye mati .. nanti balik mesia insyallah boleh jumpe lagi ... " .. ermm betul gak kan .. antara kata-kata derang yang paling aku ingat ... kalau dulu masa aku disayangi .. sekarang ni masa untuk aku menyayangi pulak .. jaga adik adik kohai .. dan yang penting study kena gambaru .. boleh balik cepat .. yang semalam biar ia jadi kenangan .. mula kan dengan yang baru .. insyallah boleh success ..



No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami