Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 12, 2004

Menanti Saat Perpisahan

Hari ni semua senpai-senpai dah mula angkut barang masing masing ke lori untuk dibawa masuk ke dalam kontena .. sayu rasenye tengok diorang berkemas kemas .. insyallah hari Jumaat nih ( 19.3.04 ) Blade , Abo , Kadok dah nak balik .. uwaaa tensyen nye .. derang ni antara senpai yang paling rapat ngan aku .. abeh la Oita sunyi tanpa derang .. Blade dengan citer citer badmintonnye yang tak abeh abeh dari dulu ... Abo dengan kisah ska-pa bola nye Liverpool ngan Milan .. pantang ade bola pukul 4 pagi pun sanggup bangun .. isk isk .. yang si Kadok plak .. dengan kisah anje nye yang comel cam artisss gitu .. uwaaa apesal korang nak balik dah .. tensyennye !!! patah tumbuh hilang berganti tapi yang ganti tak mungkin sama dengan yang hilang .. sekai ni hitotsu dake no hana .. semoga korang selamat sampai ke Malaysia .. bertemu keluarga tercinta dan meneruskan perjuangan masing-masing .. jangan lupe kitorang kat sini dah la no ... Selamat Maju Jaya buat korang ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami