Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jan 26, 2010

Perkembangan Adik & Abang

Adik dah pandai borak ! Alhamdulillah. Seronok betul tengok perkembangan adik dan abang. Adik dah pandai senyum bila ibu berbual dengan dia. Ternganga-nganga mulut nak sembang walaupun suara tak keluar. Cukup 60 hari yang lalu adik dah pandai pusing badan. Pantang letak atas bantal mesti bergolek. Tak boleh letak tepi-tepi katil dah, sangat bahaya.

Abang pulak, berbual dah macam orang tua.Geram pun ada kadang-kadang. Tapi masih senang nak mintak tolong ambilkan itu ini. Alhamdulillah senang nak ajar si abang nih. Dah pandai mengira sampai nombor 10. Asal nampak nombor kat TV atau buku, mula lah nak mengira. Setiap kali panjat tangga pun nak kira anak tangga. Tapi sampai 10 je la .. hehe

Sekarang adik n abang tengah tidur. Tadi abang tidur bawah. adik masih belum tidur. Berangan agaknya. Ntah masa bila abang  naik atas pun ibu tak perasan. Sedar-sedar abang tengah peluk adik, dedua dah terlelap... Alahai cutenye hero ibu duorang nih!!

Ibu doakan anak-anak ibu jadi anak soleh dan ringan tulang bantu ibu dah besar nanti ye, sayang!

Ayah ke Brunei pagi tadi. Rindu pulak ibu pada ayah. Tapi nak buat camne, ayah pergi pun atas urusan kerja. Sebulan sekali mesti nak kena ke sana. Tinggal la ibu dengan anak-anak ibu. Ayah cecepat balik ye.. kami rindu nih...
 








No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami