Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 24, 2004

Sedarlah wahai insan

Kringgggg .....

"Mila .. Isnin minggu ni free tak ? "

"Takde la sibuk sangat .. nape ?? "

"Ni aa .. makcik ade beli barang kat Malaysia aritu .. ade masalah sket .. makcik nak mintak tolong traslate ke nihongo .. boleh datang umah tak ?? .. ajak la jaja skali .. lepas tu makcik banje sushi .. "

"Aaaa .. boleh boleh .. kul 6 gurai saya sampai ek .. "

Hehehe .. hati berbunga-bunga mak angkat nak banje sushi .. sanggup berjalan sampai ke shikido .. nak pi umah dia ..

Rupa-rupanya ...

" Camni Mila .. makcik beli jus mengkudu nih .. 3 botol makcik beli .. tapi malangnye .. ketiga-tiga botol ni rasa dia lain lain .. "

" Eh .. biar betul .. takkan la .. memang perasa dia lain lain kot .. "

Aku pun cube la rasa ..

Ermmmm .. yappari .. ni satu kes penipuan yang tak patut dilakukan .. dah jadi camni baru la bareru .. kalau beli sebotol-sebotol tak rase sangat ... beli skali 3 4 botol baru perasan .. Allah nak tunjuk la tu ...mahal plak tu .. sebotol dalam RM45 gurai .. Memang sah dia campur air dalam jus tu .. Dia tulis jus mengkudu 100% .. patutnye rasa dia pekat dan pahit .. malangnye satu botol je pekat .. yg dua lagi tu ... satu masam dan satu manis .. plus cair ..

Kitorang ape lagi .. rase marah sangat .. malu ngan makcik jepun tu .. ape lagi .. jaja terus call no yg tertera kat kad yang dia bagi .. kena sembur mamat yg jawab tepon tu .. tekejut dapat call dari Jepun .. ape la punye manusia .. dah dapat peluang berniaga .. nak menipu .. bile la nak maju .. kalau tak tipu makcik tu nak beli 300 botol dari syarikat tu .. tak kire baper makcik tu sanggup bayar .. dah jadi camni .. aaaa padan muka .. aku pun tak sanggup nak suh makcik tu beli kat syarikat tu .. banyak lagi syarikat yg jual jus mengkudu..

Geramnye aku ngan orang-orang yang tak sedar diri nih .. tak takut ke nak jawab kat akhirat nanti .. menipu dalam beurusniaga .. isk .. sian makcik tu .. dah la tatau pape .. kena tipu lagi .. aku rasa nama syarikat tu .. ermm ape ek .. tak ingat sangat aaa .. rasenye nama juice tu Hawaiian Noni Juice ..

Jahat ke aku gitau nama juice tu kat sini ?? Sian plak nanti takde orang beli .. tapi sape suh menipu ... !!!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami