Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 31, 2004

Yabaiiizzo !!

Nak gi tanak .. nak gi tanak ... nak gi tanak ...

Akhirnye aku buat keputusan untuk memonteng klas 'Electric Power System' ngan 'Computer Engineering' atas alasan tak pernah ponteng lagi dua kelas nih .. muahahhaha !!! Best tak aku ..

Sebenarnye aku tak bape sihat sejak semalam .. so arini aku gi kelas pagi je .. petang balik terus tidur .. ntah nape badan rase lemah semacam je ... malam tadi pun tak bape leh tidur ... makan ubat lelah ... terus badan jadi lemah ..

Ape lagi .. balik skolah terus msg Yuri chang ngan Yamamichi nak mintak pinjam notes dedua kelas .. seperti biasa Yuri je la yg balas .. Yamamichi agaknye esok luse baru reply kot .. nyampah kalo mail dia ... sure aku seperti pungguk rindukan bulan .. sebaik dia ensem ...

Ade tak yang tertanye-tanye kenapa aku selalu citer pasal Yamamichi .. hehehe .. sebenarnye aku duk usha dia sejak first year dulu .. sebab nak kate ensem tu tak la tapi sweet aa dia .. dia ni pemalu orang nye .. dah la dihormati dikalangan kawan kawan sebab dia bijak .. nak tgk gambo dia ??? alamak takde la . tak berani nak mintak .. nanti dah baik ngan dia leh aa aku mintak amik gambo dia .. hahahhaa berangan je la .. aku dengar dari cite kawan kawan .. dia ni baru lepas putus chenta .. muahahha ade can nih ... heheheh ..

Isk .. termengarut lagi .. kay aa nak wat report ...

Uwaaaa .. Yamamichi .. balas la mail aku ... !!! Penat dah tunggu ni weihh !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami