Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 5, 2004

Golden Week Gathering 2004

Alhamdulillah GWG2004 dah pun selamat diadakan di Masjid Tsukuba 1/5~3/5 yang lalu ... Aku merasakan ini adalah program terbesar yang pernah dijalankan sepanjang aku mengikuti program Ikatan Persaudaraan Islam Jepun ( IPIJ ) ni ... Tambahan pulak program kali ni bergabung dengan Association of Malaysian Islamic Scholars ( AMIR ) ... meriah rasenye program kali ni ... pengisian daripada ustaz ustaz pun best .. tak rugi rasenye join program kali nih ...

Sekali sekala aku rasa perlu untuk aku mengikuti program-program ilmiah macam nih .. bukan ape .. kekadang hati kite ni rindukan ilmu ..dahagakan ceramah-ceramah agama ... banyak sangat perkara-perkara yang melalaikan dah terbuat .. sekurang-kurang nya tak lama sekejap pun ade jugak masa hati ni rasa bersih seketika .. dan aku harap proses pembersihan ini berterusan ... tak stop kat tengah jalan ...

Bile hati dah kotor .. memang senang cakap ' nanti boleh taubat ' .. tapi bukan senang nak taubat bile hati dah gelap .. hidayah Allah kena cari .. memang Allah bagi kepada sesiapa yang Dia nak .. tapi kalau kite tak cari kita tak kan jumpe .. Allah Maha Adil .. selagi kita ikhlas mencari .. jalan untuk bertemu hidayah Allah tu ade ..

Pandai je aku cakap ... ermmm ntah lah .. aku pun sedang mencari .. semoga aku bertemu apa yang dicari .. dah lame aku mengharap .. semoga pencarian aku berakhir suatu masa nanti ..

Tahniah kepada semua ajk IPIJ dan AMIR serta pihak yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam program Golden Week Gathering 2004 nih ... semoga usaha kalian berterusan dan tiada titik penguhujung nya ... Allahuakhbar !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami