Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 22, 2004

Ohayou

Yesss !! Yess !! Yesssss !!!!!!!!!!!

Akhirnye sampai jugak weekend yang ditunggu ... ni je la waktu berehat yang aku ade .. hihih rehat sampai terlebih rehat .. lepas subuh tido balik sampai terlepas satu tanggungjawab yg perlu aku tunaikan setiap ari sabtu pagi ... uwaaaaa gomen .. tak sedar langsung ...

Arini BBQ kat Nanasegawa ... tak sabo nak bersuka ria dengan ahli keluarga Oita tersayang .. sukaneka ngan hanabi pun ade .. harap harap best la suasana nye nanti ..

Aku harap sangat suasana majlis tu nanti meriah .. takde la yang sakit sakit ati .. yang mane ade sakit ati ke terasa ape ape ke tu .. buang-buang kan je la .. ape la salahnye memaafkan orang .. Aku rase dengan memaafkan orang yg kite marah .. ati rase lega dan tenang .. kan lagi elok kalau marah je.. serahkan kat Allah untuk beri petunjuk kepada orang yang kite marah tu .. kan kan .. ???

Aku selalu terfikir .. kalau kite nak marah orang lain kan .. kite yakin ke takde orang yang marah kite .. perfect sangat ke kite ?? lengkap sangat ke kite sampai layak nak marah orang lain .. Bagi aku la kan .. Allah je yg layak marah hambanya .. Perbezaan manusia ni pada iman nya .. kalau tinggi iman kita .. maknanya mampu la kita menahan sabar atas ape jua dugaan yang Allah bagi .. Dan yang pasti Allah takkan bagi dugaan yang berat kecuali Dia tahu hambanya mampu melalui semua itu ..

Wallahua'lam

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami