Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 23, 2004

Alhamdulillah

Syukur ke hadrat Ilahi .. kerana dua aktiviti yang dirancang di Oita telah selamat dijalankan .. BBQ menyambut kedatangan ahli keluarga baru Oita dan juga usrah tempatan ...

Alhamdulillah .. meriah BBQ semalam .. semua berusaha memeriahkan suasana .. seronok tengok Faisal , Adam , Sarah , Alfia , Zakiah , Hana .. ( isk makin ramai kanak-kanak di Oita .. meriahnye ... insyallah nak tambah sorang lagi nanti kot .. hehehhe tak sabar nye .. ) Ade dekat 30 orang hadir .. MERIAH !!!

Same-same membakar ayam,daging .. perut dah kenyang same-same bersukan plak .. lepas tu same-same solat jemaah kat tepi tapak BBQ ... terasa suasana yang sangat tenang .. walaupun suara Faisal yang agak kuat berkejar kesana kemari dengan kawan jepun 2 orang .. still rasa suasana yang sangat nyaman ...selesai solat .. main bunga api plak .. seronok tgk bukan takat budak-budak je main .. bukan budak pun main dengan gamaknye .. hehehhe ... bukan slalu dapat kumpul camni .. skali skala kumpul rase best sangat .. hihihi

Tu kisah BBQ .. pagi ni bangun awal sket .. persediaan untuk usrah tempatan dengan sahabat-sahabat muslimat di Oita nih .. nak kate buat homework yang diberi dengan manten nye tu tak la .. nantoka dekiru .. hehehhe .. perbincangan kali ni agak best .. pasal islam, iman dan ihsan .. nanti la aku cite ape yg kitorang bincangkan dalam usrah kami tadi ..

Dah ngantuk nih .. heheh esok kyuko 2 gen .. stat klas 3 gen .. yatta .. best tul ..

"Oh sensei .. !!! Kyuko la slalu ... " .. hehehe

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami