Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 16, 2004

Slumber Party

Best pagi tadi .. bangun di awal pagi .. semangat nak pegi usrah dengan bebudak pompuan oita .. ade kak fuza , jaja ngan ju .. naqib abang tasmim .. aku sempat buat cekodok goreng je .. hehehe takpe la .. bak kate orang kelantan ...

"Makanan ni ... kalau ade 'takpe' .. kalau takde 'jangan' " .. aaa faham tak ??? Kalau tak faham kena tanye naqib kitorang aaa dia yg cakap tadi ..

Cam kelakar je kena taaruf sorang-sorang tadi .. rase cam dah kenal .. rupenye ade jugak maklumat diri kawan-kawan rapat kite belum tahu ..

Balik dari usrah .. lepak joyfull kejap .. makan-makan sambil sambung usrah kat sane .. Macam tak percaya je kitorang boleh shinken ni berborak pasal tanda-tanda hari kiamat , pastu borak pasal masalah peperangan dunia skrang dan yg paling baru pasal penyembelihan rakyat Amerika tu .. kesimpulan yg kitorang buat .. rasenye yg buat keja tu bukan orang Islam .. kalau orang islam yang berilmu takkan la nak buat keja macam tu .. tu mesti fitnah orang kafir jugak .. same macam kes 11 sept tu .. walaupun kite tak dapat buktikan tapi Allah Maha Adil .. kite sebagai manusia hanya mampu berdoa agar segala yang terhijab akan terbuka suatu hari nanti ..

Ade masuk pasal kebangkitan islam zaman skrang nih .. pastu ade gak citer pasal mail yg menceritakan NASA jumpe makhluk lain dalam laut tu .. mungkin kah tu Ya'jut Ma'jut yg bakal keluar dedekat hari kiamat nanti.. citer macam mane orang islam di iraq, pakistan sume didera , dibunuh dengan kejam .. apesal yg tu orang sume tak nampak .. sukati je Bush nak suh orang islam iraq minta maaf sebab penyembelihan tu .. yg dia bunuh berjuta orang islam tu menda ??? eeeiii geramnye .. apesal la dia tak mati jek .. astaghfirullah !!! tapi sume orang geram ngan dia kan ..

Nanti la sembang lagi .. tadi terasa nak makan cheese kek .. dengan bangganya jaja pun beli la barang nak buat kek .. dan dengan bangganya jugak .. kek dah siap baru jaja terperasan dia telupe buh GULA dalam kek dia .. muahahhahah tawaq habiaq ( org kedah ) kate ..tapi sedap aa makan ngan madu .. !!! oishikatta .. jaja arigats !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami