Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 30, 2004

Adikku yang klasik!!!

Hehehe .. kalau nak kenal adik aku yang kecik skali kan .. aaa ni aa dia .. klasik tak gambar ??? hehehe cam bebudak zaman 50-an gitu .. saje je aku edit bagi jadi camtu .. muka pun dah klasik .. gaya pun klasik .. alang alang klasik .. aku klasik kan terus .. heheheh ...

Rindunye kat adik ihsan .. mesti die tgh sibuk main Game Boy Advance SP dia tu .. bangge gile aaa dapat game .. dulu duk kenen yang aku nak gameboy .. nak gameboy .. aku wat bodo je .. heheh mane ade duit maaa nak carik .. pastu tak dapat kat aku dia kenen adik aku yg kat tokyo tu plak .. hehehheeh nak dijadikan citer abang dia ni memang la seorang yg penyayang tahap tak ingat .. tak pernah menolak permintaan adik-adik .. heheheh rezeki ko la ihsan ..

Eiii best betui jadi anak bongsu .. nak ape je dapat .. jelesnye aku .. disebabkan kejelesan aku tahap maksima kat ihsan .. aku cakap kat mak aku nak adik sorang lagi .. muhahahah ... jahat tak aku .. tapi mak tanak dah ..

" Alaaa mak buleh la .. nak adik sorang je lagi .. last ... tak best aa adik 5 je .. cam chotto hampa je .. " ( heheh pandai je aku )

" Aaa mak takmo anak dah .. nak cucu plak "

( Wayakpppp ... !!! )



Sabo je la mak aku ni .. pandai plak dia ngenakan aku balik ..

Balik ni nak bawak adik adik gi jengjalan .. aritu aku balik bawak derang g Sunway Lagoon .. kali ni bawak gi mane ek .. ermmm tak terpk lagi .. bawak jengjalan kat KL pun ok gak kot .. bagi mak ngan bapak berehat dari karenah anak anak .. sape ade idea nak bawak derang gi mane ... majide .. dah lupe tempat tempat menarik di Mesia .. tu la setahun tak balik . ( ewah .. bangga gile tak balik setahun ... ) hehehe ...

Isk ape aku mengarut nih .. kay aa nak wat report .. jaaa nee ...

p/s : Ni gambo ihsan yang kurang klasik .. gambar 1 , gambar 2

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami