Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 29, 2004

Mumenkyo Anzen Unten

Semoga Abang Mie sekeluarga , Abang Man sekeluarga ngan Matde selamat sampai ke Tanah Air .. sedihnye .. skali lagi kimochi aku tak stabil .. duk terkenang Kak Bibah dengan kelakarnye .. Kak Huda yang skema dan mampu tersenyum je bile kitorang start 'mesyuarat' .. hehehe ... tapi kitorang dah insaf dah aaa ... Haziq yang macho .. Hafiy dengan kado kado nye ...asyraf yg comel macam papanye .. Matde pakar PC yang dapurnye Eberi Wang.. uwaaaaaaaa aku bakal merindui korang sume .. nape korang balik cepat sangat .. insyallah bulan 8 nih jumpe lagi yek .. akan kurentas dari utara ke selatan jumpe teman teman tersayang .. ewahhh ..

" Tsugi wa migi ... sugu hidari ..de .. mira , jishin motteitara migi ni itte deguchi no chikaku ni hairereba hairu ... jishin nakattara kono mama de ii .."

Yang bestnye travel kali nih .. aku diberi kepercayaan untuk drive satu van 10 nin nori.. dari area Yufuin sampai Fukuoka .. aaaaa mesti tak percaya ... aku bukannye ade lesen pun .. suspen je 8 orang yg duk kat belakang tu .. abang tasmim dekat 3 4 kali tanye aku ok ke tak .. shinjitekurenai , sabishikatta !!! itosan kate heikin 120km/j .. aku slamber gak 140km/j kekadang .. tapi heikin 120km/j aaa .. ikut kate org tua ..kang jadi ape ape kang .. Jepun punye highway speed 80km/j .. lambat giler .. tak sampai fukuoka kalau ikut .. alhamdulillah tak jadi pa pe .. kalau sangkut abeh aku ..

Camne la dah nak sampai umah baru tersedar kunci umah aku cicir kat mane tah .. tido umah jaja aaa .. sebaik umah jaja depan umah aku je .. kalo tak susah gak .. dengan gas yang belum masuk lagi .. umah pun lum kemas abeh lagi .. aku , jaja ngan shiwi berhimpit bertiga tido umah jaja .. alhamdulillah selimut sume cukup .. aku ni jenis tak tahan sejuk .. pueh berkelumbung dgn selimut pun kekadang sejuk lagi ..yang erannye bebudak tu leh tido pakai 'stenggg' je .. wayakkppp toiu kanji !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami