Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 22, 2004

Ok dah

Yeyyy alhamdulillah arini dah ok .. dah tak nangis dah .. semalam tak sempat nak kemas umah duk layan perasaan je .. arini pueh kemas umah .. sori aa jaja datang umah tak jumpe lantai .. heheheh .. dalam masa 4 jam aku berjaya men'clear'kan bilik .. cume ade banyak barang nak sedekah kepada sesape yang nak .. kipas angin ( aku dah dapat yang power .. sape lum ade leh aa amik aku punye yg lame .. hehehe ) , kerusi lantai , jam dinding .. ermm ape lagi ek .... sape nak sila la hubungi saya .. eh eh terbuat auction plak kat sini ... tapi selamber aa blog aku .. sukati aku aa nak tulih ape ..eh ape aku melalut nie .. nampak sangat belum begitu stabil untuk meneruskan perjalanan hidup ..

tgh tunggu itosan nih .. dia ajak reramai gi makan sushi .. almaklum la sume masih dalam keadaan koma atas kehilangan 3 senpai tersayang menemui ... keluarga tercinta ... hehehhe .. sabishiiiiiiii ... jom jom makan sushi .. alamak itosan dah datang ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami