Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 18, 2004

Adehhh !! sakitnye ...

senpai : wei mila ,ko ade kipas angin tak ?
mila : ade , tapi yang lame aa buruk gilerrr ..
senpai : haaa amik aa kipas aku tu .. lawo lagi tu baru beli tahun lepas
mila : yattaaaaa .. heheh tima sih tima sih ( dapat gak kipas idaman aku yg cun melecun tu , actually dah lame aku mengidam kipas dia tu .. natsu pakai serius cam air-cond beb .. )

Arini aku sibuk mengemas bilik..senpai senpai dah nak balik nih banyak la barang-barang aku yang bakal ditukarganti .. barang yang derang tinggalkan power power plak tu .. baik aku buang barang barang aku yang dah buruk buruk tu ... tak pun pass kat kohai aa ..jahat kan aku ? ... tengah duk shinkenni bersihkan koridor luar umah tetiba kayu penyidai yg berat gedabak jatuh plak bebetul atas dahi kiri aku .. adehhh !! biol kejap .. sakit gilerrr .. berterabur abeh kain dah basuh .. aishhhh kena basuh balik aaa nih.. dah la takde mesin basuh .. baru semalam gi shobun mesin basuh aku yg lame .. maji rosak .. petik suis je berasappppp .. bau cam mercun roket yang bebudak duk main malam raya tu ..gelabaah aku ..nasib baik dah ade sorang senpai berhati mulia nak bagi mesin basuh dia kat aku ..kalau tak 2 tahun la aku basuh baju pakai tangan .. boleh kuar muscles kat lengan nih .. nak beli baru .. ermmm fikir 10 kali gak tu ..lojik la baik aku simpan duit buat beli menda pekdah lagi .. beli tv pun best gak .. tv aku skrang ni pun tv zaman perang .. tu pun alhamdulillah ade orang nak bagi .. hehehe .. jadi buat sementara waktu terpaksa la aku basuh dgn tangan .. sho ga nai naaaa ...

ok la nak sambung kemas bilik .. dapur sepah giler tu .. banyak rempah baru dapat .. segala jenis rempah sume ade .. nak kari , kurma , sos lada itam , belacan ... sume ade .. takyah sesusah mak antar dari mesia .. sume dah lengkap .. chiow chinnn chioww !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami