Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 26, 2004

Realiti Dan Fantasi

Kita sering dibatasi
Realiti dan fantasi
Saat cinta bersemi
Bersama berilusi

Di situlah kita
Mengenal ertinya budi
Kasih sayang insani
Dan peribadi

Pada detik yang ngeri
Yang tak pernah termimpi
Ku dibaluti sepi
Kenangan membara lagi
Meracuni hati yang keterlanjuran

Baru kini ku akui
Kau masih milik ku lagi
Dan terus bersemadi
Hingga akhir nanti


-Crossfire-

Yattaaaa .. akhirnye dapat jugak aku carik lirik lagu nih .. pueh surf .. rupenye lagu tahun 1989 .. punye la lame .. aku pun baru dajah 1 .. arammm nak dengar lagu rock camni .. kecik kecik dulu mak aku kasik dengar lagu nasyid je .. nadamurni pehtu nahwan nur .. aaa dah besar sket baru aku reti beli sendiri .. tu pun sorok sorok .. kalau mak tau abeh aa aku ..sori ye mak .. kitorang beli tape KRU curi curi aritu masa kecik dulu pakai duit banje gi skolah yg mak kasik .. siap pakat ngan idah ngan ace .. sape gitau mak siap aaa ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami