Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mar 25, 2004

Graduation Day

Firstly , tahniah diucapkan kepada Abang Mie , Abang Man ngan Matde di atas kejayaan kalian menamatkan pengajian di Oita Dai ..doakan kami plak ek .. arini aku ngan Jaja ditempah oleh K.Bibah ngan K.Huda jadi 'baby sitter' jaga anak anak derang .. bukannye jaga sangat pun ... derang jaga kitorang ade aaa .. tapi letih gak kejar haziq ngan hafiy pusing satu dewan .. kalo tetiap ari .. bule ramping aku .. hehhe ...semangat gak arini , first time nak tgk camne rupe sotsugyou shiki ... gilerrr lawo .. buat kat oasis tower .. nak kate grand tu takde la sangat .. besa je .. tapi best la jugak nengok bebudak pompuan pakai kimono lawa lawa .. tetiba terasa nak pakai pulak .. sebelum balik mesia final year nanti zetttaiii aku tangkap selai ... warne ape best aaa ??? warne merah niau kana .... nanti leh pakai mase kawin .. muahahhahah berangan je la aku nih .. kalau kurus lawo aa jugak pakai .. sihaaaattt je memanjang .. diet aaa cik mila oiiii ...

" Mila .. yang biru tu tak kena sangat la .. cube yang purple nih .. !! "

" Aah la kak .. yang biru tu cam lebam kena tumbuk je ..... "

Balik dari sotsugyo shiki lagi skali aku dikerjakan oleh Jaja ngan K.Bibah dengan segala jenis alat mekap .. eye-shadow , lip liner , foundation dan ntah segala mak nenek ape pun aku tatau .. aku mane la gheti mekap mekap nih .. abeh kuat pun sapu bedak jonsen jonsen je .. ntah ape kejadah kitorang tigorang tadi .. lepak 100yen shop kejap beli maskara ngan eye-shadow .. alat mekap lain sume K.Bibah support .. dah siap dalam mekap-box dia yang agak beso tu .. agaknye sume tgh gian nak malawo kot .. setakat ni sume yg penah mekapkan aku fedap nak mekapkan mata aku .. alahai .. mata sepet aku nih .. yappari K.Bibah pun fedap gak .. tapi nampak sangat Jaja berjaya mengubah sket bentuk mata aku yang memang sepet sejak azali lagi nih .. muaakkakaka bestnye tgk kat cermin tadi first time rase best di mekap .. heheh rase cam nak kawin plak .. wayakkppp apesal aku gatal semacam je ari nih ..

Dah penat jalan .. tempe aaa jadi sasaran .. nasib baik K.Bibah banje .. kalo tak order nasik ngan air kosong je aa .. hehehhe bile aa skolar nak masuk nih .. kalau esok tak masuk .. abeh aa aku .. lari budget giler skolar kali nih .. tapi takpe duit simpanan ade lagi ... lepas ni cover balik .. masuk ke duit esok aaaa .. sape tau masuk ke tak .. masuk .. tak masuk .. masuk .. tak masuk .. ermmm

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami