Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 31, 2004

Maafkan aku

Hari ni skali lagi aku telah menyakiti hati dia .. aku minta maaf .. tapi aku tahu kali ni dia sukar nak maafkan aku sebab seringkali dia bagi amaran jangan buat camtu tapi aku buat jugak ... aku pun tak tahu kenapa sejak kebelakangan aku tak dapat control diri aku .. aku sedih sebab aku dah mengecewakan dia .. aku selalu buat camtu .. aku selalu tak sedar ape yang aku buat .. akhirnye dia yang tanggung ..

Tapi sekarang nih aku pulak yang tanggung atas tindakan aku sendiri .. ntah kenapa sejak kebelakangan ni aku rindu sangat dia .. macam macam kenangan datang kembali ... kali pertama dia mengiringi aku di KLIA ... aku menangis .. sayang nak tinggalkan dia .. tapi masa tu aku yakin dia setia .. aku tahu sampai sekarang pun dia setia .. aku tak pasti kenapa hubungan aku ngan dia boleh jadi macam nih ..

" Sape kate sorang Mesia sorang Jepun tak boley stay lame .. semua bergantung pada diri sendiri .. yang penting kepercayaan dan kesetiaan .. "

Tu kata-kata yang dia selalu ulang kat aku .. aku ingat sampai skrang .. aku percayakan dia .. aku harap dia percayakan aku .. tapi ntah la .. aku tak pasti sampai bila kami nak jadi camni ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami