Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 30, 2004

Biarkan

Aku masih dalam percaya tak percaya apa yang berlaku sejak kebelakangan ni .. Mampu ke aku nak teruskan semester ke-5 pengajianku kat sini dalam keadaan aku yang masih dalam dilema .. banyak menda bermain dalam fikiran .. sedih je memanjang .. kenapa aku tak mampu nak lalui semua ni sorang diri .. kenapa aku tak kuat ??? aku baru je semangat nak mulakan life baru aku kat sini tiba tiba masalah lain plak datang ..

Nape semudah itu cinta boleh berubah .. kekadang semua tu dijadikan alasan supaya senang beralih kepada yang lain ... Semudah itu juga lelaki mempermainkan perasaan perempuan .. bosannya .. penat menabur janji .. penat merancang itu ini .. akhirnye putus jugak .. bodoh la aku ..

Takpe la biar la dia pegi .. mungkin si dia yang baru penuh dengan segala keindahan .. kelembutan .. pendek kate apa yang dia nak semua ade padanya .. aku blur skrang nih .. tatau nak buat ape .. ape salah aku pun aku tak tahu .. perpisahan kerana tak mampu menerima teman-temanku di sini .. abeh ape yg aku boleh buat ??? aku tak faham ... dan aku menganggap itu semua alasan sahaja ... semoga kau bahagia selamanya ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami